Konference je jednodenní a registrace účastníků bude probíhat od 8:00 hod., vlastní program konference bude od 9:00 do 17:00 hod. Zdvořile žádáme účastníky o registraci před 9:00 hod., abychom zabránili zdržení začátku konference.
Součástí konference je také prezentace firem v předsálí. V průběhu přestávek bude k dispozici čas i prostor pro neformální setkání účastníků.
Informace budou také uvedeny na webových stránkách www.sudop.cz a na stránkách konference www.konferencezeleznice.cz
Po skončení konference se koná společenský raut v prostorách haly O2 UNIVERSUM, který pořádají SUDOP PRAHA a.s., Správa železnic, státní organizace.
V případě zájmu využijte elektronickou přihlášku, která je dostupná na adrese
www.konferencezeleznice.cz .
Tuto přihlášku je nutné vyplnit do 20. 03. 2025 či do vyčerpání kapacity sálu.
Účastnický poplatek na osobu činí: 5000 Kč vč. DPH. Tento poplatek zahrnuje: účast na konferenci, občerstvení v průběhu dne, oběd a společenský raut. Účastnický poplatek není pořadatelem vratný.
Úhradu účastnického poplatku proveďte ve prospěch účtu 10834762/0800, jako variabilní symbol použijte vygenerovaný kód z registrace.
Po obdržení platby zašleme do 15 dnů daňový doklad. Bez uhrazení poplatku není vstup na akci možný.
Pokud Vaše organizace vyžaduje jiný druh platby, objednávku či jiné potvrzení, kontaktujte nás, prosím.
O2 universum
Českomoravská 2345/17, 190 00 Praha 9 – Libeň
(vchod je z Českomoravské ulice)